Čakajte prosím...

FAQ

Najčastejšie kladené otázky

VÝBER ŠPERKU

Ako vybrať vhodný diamant?

Rozhodli ste sa obdarovať vašu milovanú osobu diamantovým šperkom a neviete si rady s výberom vhodného diamantu? Či už ide o zásnubný prsteň, diamantové náušnice alebo luxusný náhrdelník, ukážeme vám, na čo sa pred samotným nákupom zamerať. Viac v sekcii Sprievodca výberom diamantu.

Akú kvalitu majú diamanty zasadené v šperkoch ALOve?

V našich šperkoch nájdete zasadené iba tie diamanty, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky. Tie najkvalitnejšie diamanty nakupujeme na prestížnych svetových burzách vo vyhlásených centrách svetového diamantového trhu. Každý diamantový šperk od ALOve je samozrejme vybavený certifikátom pravosti.

Z akých materiálov sú šperky ALOve?

Všetky materiály na výrobu šperkov ALOve prechádzajú dôkladnou kontrolou kvality. Klenoty sú označené platnými štátnymi puncovými značkami, ktoré dokladajú, že sú vyrobené z materiálov, ktoré zodpovedajú platným európskym normám.

Z akého zlata sú šperky ALOve?

Každý ALOve šperk je zo 14 alebo 18-karátového žltého, bieleho alebo ružového zlata.

Ako vybrať správnu veľkosť prsteňa?

Stiahnite si list veľkostí prsteňov. Priložte svoj súčasný prsteň (alebo prsteň vašej snúbenice) na vytlačený papier a nájdite najlepšiu zhodu krytia vnútorného priemeru s vyobrazenou veľkosťou. Číslo nad kružnicou predstavuje veľkosť vhodného prsteňa.

DOPRAVA A PLATBA

Aké spôsoby platby poskytujete?

Objednávku môžete zaplatiť: 1. bezhotovostne bankovým prevodom, objednávka bude vybavená a odoslaná po obdržaní platby na náš účet; 2. bezhotovostne platobnou kartou, rýchlym prevodom a Google Pay prostredníctvom platobnej brány PayU; 3. platbou na dobierku pri prevzatí produktu, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou, podľa možností kuriéra.

Koľko stojí poštovné?

Šperky ALOve vám doručíme ZDARMA, kam si len budete priať.

Kedy mi dorazí šperk?

Pri každom šperku nájdete informáciu o jeho skladovej dostupnosti. Pri šperkoch skladom garantujeme doručenie do 4 pracovných dní. Pri šperkoch, ktoré nemáme skladom, garantujeme výrobu a doručenie do 18 pracovných dní. V prípade platby bankovým prevodom bude objednávka vybavená a odoslaná po obdržaní platby na náš účet.

Je súčasťou objednávky aj darčekové balenie?

Luxusné darčekové balenie je u nás samozrejmosťou. Šperky ALOve vám zabalíme do darčekovej krabičky a taštičky, na želanie aj s komplimentkou.

REKLAMÁCIA, VRÁTENIE, VÝMENA

Ako postupovať pri reklamácii?

Pre reklamáciu šperku vyplňte reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU, a zašlite ho elektronickou poštou na adresu info@alove.sk alebo vytlačte a zašlite spolu s reklamovaným produktom, jeho certifikátom a číslom objednávky na adresu ALOVE on-line, s.r.o., Tusarova 45, Praha 7, PSČ 170 00. Odporúčame k reklamovanému produktu priložiť vždy kópiu dokladu o zakúpení produktu. Viac o podmienkach reklamácie nájdete v Obchodných podmienkach.

Ako postupovať pri vrátení?

Ak sa rozhodnete pre vrátenie šperku, môžete tak urobiť do 14 dní od jeho prevzatia. Pre vrátenie môžete využiť Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť TU. Odstúpenie musí byť odoslané na e-mailovú adresu info@alove.sk alebo poštovú adresu ALOVE on-line, s.r.o., Tusarova 45, Praha 7, PSČ 170 00. Predmetný produkt ste povinný vrátiť najneskôr do 5 dní odo dňa odstúpenia na adresu ALOVE on-line, s.r.o., Tusarova 45, Praha 7, PSČ 170 00. Kúpna cena bude vrátená bezhotovostným prevodom na váš účet do 14 dní od obdržania vráteného produktu. Viac o podmienkach vrátenia nájdete v Obchodných podmienkach.

Ako postupovať pri výmene?

Výmenu šperku umožňujeme v lehote 14 dní od prevzatia, a to iba za šperk rovnakej alebo vyššej hodnoty. Pre výmenu šperku môžete využiť Formulár na výmenu, ktorý si môžete stiahnuť TU. Viac o podmienkach výmeny nájdete v Obchodných podmienkach.

Ako postupovať v prípade záujmu o úpravu šperku?

V prípade záujmu o úpravu šperku nás najskôr kontaktujte prostredníctvom e-mailovej adresy info@alove.sk. Pre úpravu šperku môžete využiť Formulár na úpravu, ktorý si môžete stiahnuť TU. Viac o podmienkach úpravy nájdete v Obchodných podmienkach.

STAROSTLIVOSŤ, SERVIS, ZÁRUKA

Ako sa starať o šperky?/h2>

Aby si váš nový klenot udržal čo najdlhšie svoju krásu a svoje špecifické vlastnosti, venujte, prosím, pozornosť inštrukciám v sekcii Starostlivosť o šperky.

Aký servis poskytujete?

Klenoty si vyžadujú priebežnú starostlivosť. Aby váš šperk značky ALOve vyzeral stále ako nový, odporúčame nechať ho raz ročne odborne vyčistiť a skontrolovať v našom kreatívnym ateliéri AlLOve. Skúsení odborníci dajú vášmu klenotu tú najlepšiu starostlivosť a preveria, či uchytenie drahých kameňov nevykazuje žiadne poškodenie.

Aká je záruka na šperky ALOve?

Na šperky ALOve je poskytovaná dvojročná záruka podľa platných slovenských zákonov. Nevzťahuje sa však na mechanické poškodenie a znehodnotenie šperku nevhodným zaobchádzaním. Záruka prepadá vykonaním úprav šperku mimo servisné oddelenie ALOve.